Exposició a La Rectoria Vella de Sant Celoni

Exposició a La Rectoria Vella de Sant Celoni
Del 18 de juny al 24 de juliol del 2011

CREAR ES VIURE - VIURE ES CREAR

Crear es vivir - vivir es crear

Créer, c'est vivre - Vivre, c'est créer

Creare è di vivere - Dal vivo è quello di creare

Create is to live - Live is to create

viernes, 19 de junio de 2009

Conversacions amb un artistàs, en Marc Sellares - artista visual (amistat sorgida del no res, desde el Facebook)






JMB: Son una pasada aquestes escultures!


M.S.: Moltes gràcies! el teu Guernica també fa molt bona pinta ... a veure si penjes més fotos de la teva obra ... fins aviat


JMB: Marc, si vas a veure les meves fotos, hi ha un album que pots trobar la meva obra més recent. fins ara.


M.S.: Ok!, una vegada van fer un estudi a persones de 90 anys que estaven en una residència, els hi demanaren que canviarien de la seva vida i la conclusió fou que s'arrepentien de no haver arriscat una mica més, crec que la teva obra es de molta qualitat i que hauries d'arricar-te més. En els errors és quan aprenem i cagar-la no passa res, a vegades la cagues i a vegades l'encertes però la cosa va així, res encantat de coneixe't i ja seguiré la teva obra, fins aviat.


JMB: Intentaré posar-hi més serietat, amb més canya, més força. van surgin noves idees, a veure?. Sort a tú també, salutacions.


M.S.: No més serietat NO!, al contrari deixa't anar i sorpren-te, pensa que pintes només per tú i que mai ningú veurà el que has fet, a les hores et sorgiran coses extraordinàries. Salut i força.


JMB: Sí, tens tota la raó del món, estar en calma i deixar fluir també, oi?


M.S.: A mí em va bé ... ;-)


JMB: Marc, gràcies pels consells de bon amic. Tinc l'intenció de fer sortir una foto d'una obra teva i la petita conversació que varem tenir sobre la meva obra, al meu blog, com ho veus ?. Diguem alguna cosa, salutacions.


M.S.: Em sembla perfecte!, quan ho penjis ja m'ho ensenyaras ... fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario